Tips Pengantin : Yang Pernah Ditinggalkan, Percayalah Kamu Akan Jadi Paling Berharga Untuk Orang Lain

Spread the love

Buatmu yang saat ini menahan sakit kerana ditinggalkan, percayalah suatu saat nanti kamu akan menjadi yang paling berharga untuk orang lain, untuk dia pastinya akan menghargai dan menghormati kamu lebih dari sebelumnya ini.

 

BERSABARLAH ATAS KEPAYAHAN YANG KAMU RASA, KERANA SEMUA ITU HANYA SEBENTAR SAJA

 

Semua yang kamu rasakan hanya sebentar saja, namun kamu jangan putus berdoa dan yakin dengan janji dan takdir yang Allah tentukan.

 

KAMU HARUS PERCAYA ALLAH MAHA ADIL, DIA AKAN MENGGANTIKANMU DENGAN YANG LEBIH BAIK

 

Kamu boleh merasa kecewa, tapi keyakinanmu kepada Allah harus lebih besar dari
kekecewaan yang kamu hadapi.

Kamu harus percaya bahwa Allah maha adil, Allah maha tahu segala isi hati, dan Allah maha tahu segala yang pantas untukmu, kerana selepas ini Dia akan memberimu pasangan yang lebih baik.

Kamu harus selalu percaya kepada Allah dalam rasa sakit dan sedih yang kamu rasakan, bahawa Allah akan mempertemukanmu dengan yang lebih jujur.

Yang mampu menerimamu apa adanya, yang tidak hanya mendampingimu disaat bahagia, tapi disaat kamu paling tidak berdaya pun dia ada bersamamu.

Kamu tidak boleh putus asa, walaupun kamu rasa sakit itu seakan membuatmu hilang arah.

Tetapi bagaimanapun kamu harus percaya, bahawa Allah akan memberimu pasangan yang akan lebih menghargaimu.

 

Sumber : https://www.pesonapengantin.my/yang-pernah-ditinggalkan-percayalah-kamu-akan-jadi-paling-berharga-untuk-orang-lain/?fbclid=IwAR2e9Z7R3lTqWBnp8fOdNJ4vT0VHq4N1UPt3SEhw4lowwpElDVcVZwyYTyo

Post navigation