Tips Pengantin : Tempat Senang Nak Jumpa Jodoh, Salah Satunya Dekat Majlis Kahwin Member

Spread the love

Nampaknya mereka masih mencari anda yang masih bujang di luar sana! Tetapi kenapa ramai gadis mendakwa susah untuk mencari jejaka yang masih bujang pada masa kini? Itu adalah kerana anda tidak tahu di mana mereka berada. Di sini kami senaraikan tempat-tempat yang menjadi tumpuan lelaki bujang.

 

GIMNASIUM
Walaupun bukan seorang yang metroseksual, kebanyakan lelaki bujang zaman sekarang ini memang pandai menjaga badan dan kesihatan. Gimnasium merupakan tempat utama untuk mereka bersenam dan membina badan. Cubalah nasib anda dengan pergi bersenam selepas waktu pejabat, mungkin si dia yang anda cari ada di situ.

 

TEMPAT ORANG RAMAI TENGOK BOLA
Rasanya semua orang tahu yang kebanyakan lelaki sememangnya suka menonton bola sepak. Sekiranya anda tidak berkesempatan untuk ke stadium, boleh berkunjung ke kedai mamak atau restoran seperti Rasta, ia sememangnya menjadi tumpuan lelaki. Mungkin mereka tidak memberi perhatian kepada anda ketika perlawanan sedang berlangsung, tetapi tunggu sahaja tamat separuh masa pertama. Waktu rehat itu digunakan mereka untuk mencari anda juga sebenarnya. Jadi, kepada anda yang tidak biasa berkunjung ke tempat sebegini, cuba ubah persepsi… manalah tahu jodoh anda menanti di situ..

 

FUTSAL
Bak kata orang, sambil menyelam minum air. Apa kata anda berkumpul ramai-ramai dengan rakan anda dan rancang untuk bermain futsal. Aktiviti sihat ini boleh mendekatkan anda dengan ramai lelaki bujang kerana gelanggang futsal menjadi tumpuan mereka, tidak kiralah pada hari minggu atau hari biasa.

 

KENDURI KAHWIN
Mungkin faktor anda masih sendiri adalah kerana malas untuk ke jemputan kahwin. Bak kata orang tua-tua, pergi ke jemputan kahwin itu penting bagi mereka yang bujang untuk mengambil berkat. Tetapi mengikut logiknya, di situlah ramai lelaki bujang berkumpul untuk meraikan rakan mereka yang baru sahaja mendirikan rumah tangga.

 

ONLINE
Tidak dinafikan pada zaman sekarang, lebih ramai yang gemar duduk di hadapan komputer di rumah. Oleh kerana jarang keluar bersosial, anda tidak berkesempatan untuk bertemu dengan ramai orang. Jadi, apa kata anda cari mereka di laman sosial. Anda juga harus menyertai acara-acara anjuran selebriti di alam maya seperti Twitter, kerana di situlah anda dapat menilai ‘calon-calon’ yang selalu anda lihat di laman sosial.

 

 

Sumber : https://www.pesonapengantin.my/tempat-senang-nak-jumpa-jodoh-salah-satunya-dekat-majlis-kahwin-member/?fbclid=IwAR04hURZAM5QDc0QofpzWOroFceRGKJiFvvrIt45habjT5FKjgDQni_DwKA

Post navigation