Tips Penagntin : Wanita Yang Mempunyai 7 Ciri-Ciri ini Selalu Buat Lelaki Teruja

Spread the love

Rata-rata lelaki menyukai wanita yang mempunyai bentuk tubuh yang menawan dan
mempunyai rupa paras yang cantik. Namun, itu hanyalah luaran seseorang wanita yang tidak boleh menterjemahkan isi hati dan sikap seseorang wanita itu.


Walau bagaimanapun, ada lagi ciri-ciri yang lebih penting di mata lelaki saat memilih wanita untuk dijadikan pasangan hidup. Pastinya, wajah yang jelita tidak menjamin kebahagiaan rumah tangga apabila berkahwin kelak.


Jom kita lihat senarai di bawah. Jika anda miliki ciri-ciri ini, pasti si dia salute dengan diri anda!

 

1. WANITA YANG TAHU MENGHARGAI DIRI SENDIRI

Boleh kata setiap lelaki mahukan pasangan hidupnya tahu dalam menghargai dirinya dan dari situ mereka akan ada keinginan untuk mengetahui bagaimana mereka menjaga dan menghargai diri mereka. Wanita yang tahu menghargai diri sendiri pastinya akan memastikan keluarganya sentiasa dilindungi dan berada dalam keadaan baik.

 

2. BERKEYAKINAN TINGGI

Sentiasa tampil yakin dalam apa jua keadaan akan membuatkan lelaki teruja dan kagum dengan anda. Terutama sekali saat anda yakin dalam mengambil suatu risiko dalam sesuatu perkara. Selain itu, kaum lelaki juga amat suka wanita yang boleh bijak dalam menyelesaikan masalah. Mereka akan menggangap anda seorang yang istimewa dan serba boleh!

 

3. SENTIASA TAMPIL CANTIK

Walaupun anda sudah cukup mengenalinya terlalu lama, sebaiknya biarlah menjaga penampilan anda di hadapannya agar sentiasa tampak cantik. Dan ini juga bermakna yang anda perlu menjaga kebersihan dan kecantikan diri setiap hari. Walaupun wajah anda tidaklah secantik Mira Filzah, namun penampilan diri dari segi kekemasan perlu dijaga.

 

4. WANITA YANG ADA SEMANGAT DALAM MENGEJAR IMPIAN

Apabila seseorang wanita yang sering dianggap lemah tetapi kemudiannya menunjukkan yang diri mereka ada semangat yang kuat untuk kejar apa yang dicita-citakan, jenis wanita sebegini selalunya lelaki pilih untuk dijadikan pasangan sehidup semati. Mereka tekun dalam mengecapi kejayaan walaupun banyak rintangan yang perlu ditempuhi. Ciri ini akan membuatkan lelaki berasa kagum dengan anda!

 

5. WANITA YANG BERDIKARI & ADA PENDAPATAN SENDIRI

Bagi lelaki, wanita yang tahu berdikari serta mempunyai pendapat dan falsafah diri itu lebih matang. Ia menunjukkan yang wanita itu tidak bergantung sepenuhnya pada kehidupan orang lain setiap masa. Selain itu, wanita yang mampu berpijak pada atas kaki diri sendiri tanpa bantuan orang lain dianggap seksi di mata lelaki.

 

6. BERTANGGUNGJAWAB DALAM SEMUA ASPEK

Pastinya semua wanita mempunyai tanggungjawab dalam kehidupan. Bagi lelaki, mereka amat kagum pada wanita yang mengambil tanggungjawab dalam keluarga lebih-lebih lagi dalam memastikan institusi keluarga terjamin. Sebagai contoh, wanita yang sanggup bekerja lebih masa demi membantu ibu-bapa dan adik-adiknya dalam menyara kehidupan dianggap sesuatu yang luar biasa buat lelaki. Mereka amat salute pada wanita seperti ini.

 

7. MENGHORMATI ORANG TUA

Ciri ini juga bakal membuatkan lelaki mengagumi diri anda. Sikap peramah dan layanan baik anda terhadap orang tua boleh membuatkan hati lelaki cair. Bukan sahaja dia melihat layanan anda buat ibu bapa anda, malah layanan ikhlas anda terhadap orang yang lebih tua dari anda menjadi salah satu ciri yang diperhatikan oleh lelaki dalam mencari pasangan hidup.

 

 

SUMBER : https://www.pesonapengantin.my/wanita-yang-mempunyai-7-ciri-ciri-ini-selalu-buat-lelaki-teruja/

Post navigation

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *