Tips Pengantin : Naik Kelisa Ke Majlis Nikah, Foto-Foto Wanita Ini Tarik Perhatian

Spread the love

Setiap bakal pengantin pastinya mempunyai perkahwinan impian mereka tersendiri. Daripada konsep rekaan tradisional klasik hinggalah kepada konsep moden kontemporari, tidak ketinggalan perkahwinan ala-ala beach wedding dan garden wedding turut menjadi pilihan bakal pengantin pada masa kini.


Dalam pada kita sibuk memilih konsep perkahwinan idaman, wanita ini cipta kelainan dengan menaiki Kelisa ke majlis akad nikah.


Di twitter lebih 5k retweet dan 10 like, pasangan ini jadi bualan hangat orang ramai. 

Rataratanya memuji majlis mereka yang dikatakan sangat humble.

 


Naik Kelisa ke majlis akad nikah


Saat orang lain sibuk menyewa kereta mewah di majlis perkahwinan mereka. Lihatkan pasangan ini kelihatan mewah dengan caranya tersendiri. Mungkin Kelisa dinaiki pengantin perempuan ini mempunyai kenangan tersendiri. Lain orang lain cara. Betul tak?

 

Lebih mengagumkan orang ramai adalah majlis pernikahan mereka diadakan di masjid dan hanya dihadiri oleh 11 orang tetamu. Fuh jarang macam ini. Biasa kalau keluarga besar mesti penuh satu masjid ini. Memang sempoi!

 

Pengantin perempuan merupakan Cina Melayu manakala pengantin lelaki Melayu Sarawak  Kelanau. Dua budaya bertemu menjadi satu. Apa yang menariknya majlis ini dilihat tidak mempunyai pelamin atau pr0tokol majlis perkahwinan.


Namun masih mengekalkan adat mereka dengan adanya Nasi Temuan selepas memotong kek. Menarik kan perkahwinan mereka.

 

Bertemakan rustic forrest

Majlis ini bertemakan rustic forrest yang dihadiri oleh keluarga terdekat. Kalau korang perasan baju yang dipakai masa nikah juga sama dengan resepsi mereka. Apa apa pun tetap nampak cantik dan mewah!
Kredit: Twitter Bingkai Photovisuals

 

 

SUMBER : https://www.pesonapengantin.my/naik-kelisa-ke-majlis-nikah-foto-foto-wanita-ini-tarik-perhatian/

Post navigation

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *