Tips Pengantin : Bahagia Itu Dari Allah. Ada Yang Dapat Pasangan Baik, Rajin Pun Tidak Bahagia. Kenapa?

Spread the love

Ramai yang rasa bahagia itu datangnya dari pasangan yang baik, rajin dan kelakar. Tapi sebenarnya bahagia itu dari Allah kongsi lelaki ini. Mengapa? Baca Lanjut

 

**BAHAGIA ITU DARI ALLAH**

 

Ada orang kahwin tidak bahagia. Dapat pasangan baik, rajin pun tidak bahagia. Ada juga yang dapat anak ramai tidak bahagia. Suami kerja hebat, pangkat tinggi pun tidak bahagia.


Ada juga dapat isteri cantik, suami hensem tidak bahagia.


Sebab bahagia itu, apabila ada cinta الله dan Rasul dalam jiwa. Kahwin kerana الله ,anak ramai kerana الله ,kaya kerana الله ,rajin bantu pasangan kerana الله .Penat jaga rumah tangga kerana الله .Susukan anak kerana الله ,cari rezeki kerana الله .BERPISAH pun kerana الله.


Inilah bahagia yang sebenarnya walaupon penat jaga rumah tangga, tidak dapat anak setelah berkahwin 10 tahun, suami bukan pelawak, isteri tidak pandai masak, tidak pandai kemas rumah. Oleh kerana perkahwinan itu semata-mata NIAT untuk dapat REDHA الله dan Rasul. Maka الله akan hadirkan bahagia itu dari pelbagai cara.

 

#BahagiaItuDariAllah.
-EncikMatt-
#LelakiBurQa

 

SUMBER : https://www.pesonapengantin.my/bahagia-itu-dari-allah-ada-yang-dapat-pasangan-baik-rajin-pun-tidak-bahagia-kenapa-2/?fbclid=IwAR2Ubr9ra6xKGvz5rrGgXbS_yhiqjt9qvMFsWToiWhKWnH92oiyV6eEUl8M

Post navigation

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *