Tips Pengantin : Design Pelamin Kahwin 2019 Paling Best Untuk Bakal Pengantin

Spread the love

Bakal pengantin sekalian, adakah anda sudah membuat persiapan untuk majlis perkahwinan?


Pasti ramai yang masih lagi tercari-cari idea atau ilham untuk memilih design pelamin kahwin yang paling best setakat ini. Pelamin kahwin yang menarik dan best adalah tidak memakan kos yang besar, anda harus kreatif dalam memilih pelamin paling best untuk dijadikan kenangan seumur hidup anda.


Jangan terkejut sekiranya design pelamin paling best ini tidak langsung anda fikirkan! Ia mungkin satu dalam seribu yang ramai pengantin tidak pernah realisasikannya. Jom lihat design pelamin kahwin 2019 dari Fahrenheit69 paling best untuk pilihan anda!

Persada persandingan tidak akan tampil sempurna sekiranya tidak dihias bersama sebuah pelaminan yang tersegam indah.

 

Dengan warna asas yang digunakan putih dan sedikit daun kehijauan, tambah cantik diolah dengan biasan warna lighting untuk ubahan warna.

 

Dekorasi yang berkonsepkan bunga terapung dan beralun sesuai dengan penggunaan bunga sakura, hydrangea, dan flower holder yang diubah menjadi beralun menaikkan seri deko pelaminan tersebut. Fokus pada bunga seakan beralun ombak terawang-awang di atas kepala menjadi terlalu indah lantas diabadikan hingga ke akhirnya.

 

Pereka Pelamin, Fahrenheit 69 turut menyediakan dekorasi perkahwinan bermula RM 5500 untuk pakej di sebuah dewan perkahwinan.

 

SUMBER : https://www.pesonapengantin.my/design-pelamin-kahwin-2019-paling-best-untuk-bakal-pengantin/

Post navigation

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *